В Індії зареєстровано надзвичайно активне зростання абонентської бази

Індія і раніше демонструвала активне збільшення кількості користувачів мобільного зв’язку, але темпи зростання абонентської бази в першому кварталі поточного року можна назвати просто видатними.

За перший квартал 2009 року в Індії з’явилося 44,87 мільйона нових абонентів. Іншими словами індійські оператори стільникового зв’язку в перші три місяці поточного року підключали по півмільйона чоловік в день. Для порівняння в четвертому кварталі кількість користувачів мобільного зв’язку збільшилася на 31,58 мільйона чоловік. Наприкінці першого кварталу 2009 року загальна абонентська база стільникових операторів в Індії становила 391,64 мільйона абонентів, а рівень проникнення стільникового зв’язку дорівнював 34,5%, що вказує на великі можливості для росту.

На сьогоднішній день в Індії налічується 414,7 мільйонів користувачів мобільного зв’язку. Лідируючим по абонентській базі оператором є компанія Bharti з 93,92 мільйонів абонентів.