Послуга «Мобільний пульт» від «Київстар» – дистанційний доступ до дзвінків

«Київстар» пропонує всім своїм абонентам нову інноваційну послугу «Мобільний пульт». Ця послуга дозволяє в разі відсутності доступу до вашого мобільного телефону дистанційно встановлювати переадресацію вхідних дзвінків.

Ключовою перевагою послуги «Мобільний пульт» «є унікальна можливість у разі, коли доступ до мобільного телефону відсутній, наприклад, якщо абонент забув його будинку, встановити в віддаленому режимі переадресацію вхідних дзвінків. Послуга «Мобільний пульт» від «Київстар» надається безкоштовно і доступна незалежно від моделі телефону. Абонент сплачує лише вартість переадресованих дзвінків.

Для підключення послуги «Мобільний пульт» та активації переадресації вхідних дзвінків абоненту необхідно звернутися в call-центр компанії «Київстар» за номером 466 або скористатися зручною та простою системою самообслуговування «Мій Київстар» за адресою: www.my.kyivstar.ua

Компанія «Київстар» і надалі буде розширювати спектр корисних та інноваційних послуг з метою задоволення телекомунікаційних потреб більше ніж 23 млн. українців.

Для отримання детальної інформації щодо русловий підключення послуги «Мобільний пульт» і «Меню 100» відвідайте сайт www.kyivstar.ua або звертайтеся за номерами:

  • 466 (для дзвінків з номерів мережі «Київстар» – безкоштовно);
  • 8 (044) 466-0-466 (для дзвінків з номерів мереж фіксованого зв’язку або номерів інших операторів мобільного зв’язку – згідно з діючими тарифами).