Тарифний план «Бум!»: Всі послуги всередині мережі безкоштовно

Єдиний оператор зв’язку Beeline оголошує про запуск оновленого тарифного плану «Бум!» З безкоштовними дзвінками, SMS та ММS всередині мережі. Всього лише поповнюючи рахунок, абонент може спілкуватися всередині мережі необмежено. Читати далі →

«ШОКЕР» – вражаюче пропозиція від lifebox!

Оператор мобільного зв’язку life:) оголошує про запуск приголомшливого пропозиції «lifebox Шокер» – це 100 Мбайт мобільного інтернету, 100 SMS, 100 MMS, а також необмежені Ігри, Кіно і Музика в одному пакеті всього за 50 грн / міс.! Читати далі →

Тариф «Приватний Підприємець» стає доступнішим для бізнес-абонентів МТС-Україна

Оператор мобільного зв’язку МТС-Україна, у рамках антикризової програми для абонентів, оголошує про двократному зниженні вартості тарифу «Приватний Підприємець». Даний тариф є першим тарифною пропозицією на основі предоплатной форми обслуговування для бізнес-абонентів.

Акційна пропозиція, спрямоване на підтримку малого приватного бізнесу в центрі України, засноване на тариф «Супер МТС всі мережі» з 100 безкоштовних хвилин для дзвінків всередині мережі в день, доступне для підключення з 10 червня по 31 грудня 2009 року для приватних підприємців. Читати далі →

МТС-Україна починає тестування якості послуги «МТС Коннект 3G»

Оператор мобільного зв’язку МТС-Україна, оголошує про те, що в рамках програми покращення якості зв’язку та сервісів в найближчий місяць розпочнеться широкомасштабне тестування якості сервісу «МТС Коннект 3G».

У найближчі місяці за допомогою незалежної компанії будуть організовані спеціальні драйв-тести, які дозволять оцінити роботу послуги з точки зору абонента. Технічні команди, оснащені сертифікованим обладнанням, будуть тестувати «МТС Коннект 3G», починаючи з тих міст, де сервіс найбільш затребуваний. Тестування буде проводитися як в години пікових навантажень, так і в періоди найменшою навантаження на мережу. Під час тестування будуть заміряти як основні параметри роботи послуги, наприклад швидкість передачі даних, успішність сполук, стабільність роботи, так і зручність і простота використання сервісу. Читати далі →

Бонуси МТС можна міняти на «междугородку» або хвилини в роумінгу

Оператор мобільного зв’язку «МТС Україна» оголошує про розширення програми лояльності «МТС Бонус», в рамках якої абоненти оператора тепер можуть отримувати хвилини для міжнародних дзвінків і дзвінків у роумінгу.

Починаючи з сьогоднішнього дня, контрактні абоненти МТС можуть обмінювати бонуси, отримані в рамках програми лояльності «МТС Бонус», на пакети хвилин для безкоштовних вихідних міжнародних дзвінків або безкоштовних вхідних дзвінків в роумінгу. В обох випадках замовити пакети хвилин абоненти можуть, звернувшись до центру обслуговування абонентів за номером 111, або в один з магазинів МТС.
Читати далі →

Перший мобільний автомобільний телеканал МТС

Оператор мобільного зв’язку компанія МТС-Україна оголошує про запуск на своєму WAP-порталі спеціального розділу, що дозволяє прямо через браузер телефону дивитися програми Першого Автомобільного телеканалу.

Перший Автомобільний – це єдиний український телевізійний канал, ефір якого повністю присвячений автомобільній тематиці. У програмах телеканалу можна знайти інформацію про автомобільні виставках і презентаціях, товари і послуги, радах і рекомендаціях експертів ринку. Читати далі →

Мобільний інтернет від «Київстар»: дані за ІІІ квартал 2009 року

III квартал 2009 року приніс «Київстар» значне збільшення рівня користування мобільним інтернетом у порівнянні з аналогічним періодом 2008 року.

За підсумками III кварталу 2009 р. кількість користувачів мобільного інтернету за технологією GPRS/EDGE від «Київстар» зросла на 25%, а об’єм трафіку — більше ніж у 2 рази в порівнянні з III кварталом 2008 року. Читати далі →

Абоненти «Київстар» у Великдень надіслали понад 40 млн. вітальних повідомлень

У Великдень, 19 квітня, абоненти оператора мобільного зв’язку «Київстар» надіслали понад 40 млн. SMS-повідомлень та 1 млн. MMS-повідомлень. Читати далі →

Система «Мій Київстар» надає бізнес-абонентам нові можливості аналізу витрат на послуги мобільного зв’язку

Компанія «Київстар» впроваджує новий розділ «Аналітика» в системі самообслуговування абонентів «Мій Київстар». Тепер бізнес-абоненти компанії мають можливість отримати новий інструмент для аналізу своїх витрат і ще ефективніше керувати послугами мобільного зв’язку в організації. Читати далі →

Мобільний інтернет у пакеті «life:) on-line» став ще доступнішим!

Мобільний інтернет перестав бути чимось незвичайним для українських користувачів, але пройде ще якийсь час, перш ніж він стане повсякденним явищем для більшості абонентів мобільного зв’язку. Серед тих, хто вже почав вважати вихід в інтернет через мобільний телефон зручним, необхідним і доступним за ціною сервісом, – абоненти оператора мобільного зв’язку life:). А завдяки зниженню ціни на стартовий пакет «life:) on-line» долучитися до світу мобільного інтернету тепер стало ще простіше. Читати далі →