МТС-Україна представляє хіт переможця «Євробачення-2009» на мобільному порталі MUZON

Оператор мобільного зв’язку МТС-Україна, представляє хіт «Fairytale» Олександра Рибака, переможця пісенного конкурсу «Євробачення-2009», на музичному порталі MUZON. Хіт також доступний користувачам послуги GOOD’OK. Читати далі →

DJUICE відновлює акцію «SMS XL»: тепер для всіх своїх абонентів

Підключення до акції «SMS XL», яка дає можливість абонентам DJUICE отримувати щодня 50 SMS всього за 50 коп, знову відкрито. Тепер ця акція стала ще більш привабливою, адже її можуть безкоштовно замовити всі абоненти DJUICE. Читати далі →

Хіти «Євробачення» вже на планеті DJUICE

Пісні учасників «Євробачення-2009» і хіти попередніх конкурсів тепер доступні абонентам DJUICE та «Київстар» на Музичному порталі music.djuice.com.ua. А також – Ді-Джингл, фото, новинки конкурсу та інший контент. Читати далі →

МТС-Україна підвела підсумки програми з поліпшення якості зв’язку і сервісів

Оператор мобільного зв’язку МТС-Україна, підбив підсумки роботи програми з поліпшення якості зв’язку і сервісів, що стартувала рік тому.

Питання якості послуг, що надаються для МТС-Україна є одним з найбільш пріоритетних. Лише за кілька останніх років МТС інвестувала в свою мережу рекордну суму – близько $ 2,7 млрд. У результаті таких масштабних інвестицій та багаторічної роботи з розвитку інфраструктури оператору вдалося значно підвищити якісні показники своєї мережі. Читати далі →

Китайські оператори проти SMS-спаму

Кількість SMS-спаму росте в Китаї величезними темпами. Це змусило трьох великих місцевих операторів вийти на стежку війни з небажаними текстовими повідомленнями.

Китайські користувачі мобільного зв’язку відчувають значний дискомфорт від безперервного потоку SMS-спаму, найбільш популярними темами якого є продаж нерухомості, курси англійської мови, липові виграші в лотерею і т.д. Варто відзначити, що в останні кілька років особливо процвітає шахрайство за допомогою мобільного телефону. Читати далі →

МТС оголошує підсумки першого кварталу 2009 року: зростання виручки в національних валютах продовжилося на більшості ринках Групи

ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» (NYSE: MBT), найбільший оператор стільникового зв’язку в Росії і країнах СНД, оголошує консолідовані фінансові та операційні результати за перший квартал 2009 року, що закінчився 31 березня 2009 року. Читати далі →

Тариф «Приватний Підприємець» стає доступнішим для бізнес-абонентів МТС-Україна

Оператор мобільного зв’язку МТС-Україна, у рамках антикризової програми для абонентів, оголошує про двократному зниженні вартості тарифу «Приватний Підприємець». Даний тариф є першим тарифною пропозицією на основі предоплатной форми обслуговування для бізнес-абонентів.

Акційна пропозиція, спрямоване на підтримку малого приватного бізнесу в центрі України, засноване на тариф «Супер МТС всі мережі» з 100 безкоштовних хвилин для дзвінків всередині мережі в день, доступне для підключення з 10 червня по 31 грудня 2009 року для приватних підприємців. Читати далі →

Заплануйте рік спілкування без умов поповнення – з послугою «Запас на рік»!

Оператор мобільного зв’язку life:) оголошує про запуск послуги «Запас на рік», яка дає річний запас хвилин для дзвінків на всі мережі! Заплативши один раз на рік 69 грн за активацію послуги, можна вільно спілкуватися цілий рік без умов поповнення!

Вперше в Україні оператор life:) пропонує абонентам тарифного плану «Вільний life:)» підключитися до унікальної услугe – «Запас на рік»! Один раз активувавши цю послугу, абонент може розмовляти цілий рік, щомісяця отримуючи 100 додаткових хвилин для дзвінків на всі мережі по Україні: 50 хвилин в мережі life:) та 50 хвилин на всіх інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку України. Читати далі →

Nokia E90 – коммуникатор с претензиями на большее

Nokia E90 – аппарат, который в закрытом виде представляет из себя телефон, а в открытом – миниатюрный ноутбук. В нем четко разграничиваются функции телефона и компьютера. Первое впечатление от коммуникатора складывается такое, что предназначен аппарат исключительно для мужчин. Об этом говорят его большие размеры (132х57х20 мм) и достаточно тяжелый вес (210 гр). Читати далі →

Как эффективно продвинуть сайт?

Вопрос о продвижении сайта возникает, когда владелец ресурса встаёт перед вопросом его окупаемости. Цель продвижения сайта состоит в привлечении достаточного количества пользователей, заинтересованных в определённой проблеме к Вашему Интернет-ресурсу. Читати далі →