МТС-Україна проведе відкритий майстер-клас з гуру маркетингу для студентів

Оператор мобільного зв’язку МТС-Україна, у рамках національної освітньої програми «Професіонали майбутнього» та проекту «Нові маркетингові технології» проведе відкритий майстер-клас з маркетингу «Анархия переможе!» C гуру маркетингу й неординарною особистістю – директором зі стратегічного маркетингу групи МТС Гарретт Джонстон .

Майстер-клас відбудеться 14 травня 2009 року о 16:00 у Київському національному економічному університеті за адресою пр. Перемоги, 54 / 1, в аудиторії 214.

Майстер-клас буде проведений спільно з Українською Асоціацією Маркетингу, за підтримки міжнародної студентської організації AIESEC, спеціалізованого журналу Marketing Media Review та студентського журналу College. Під час майстер-класу Гарретт Джонстон запропонує аудиторії обговорити наступні питання:

  • Як зміняться персональні засоби зв `язку через 10 років?
  • Коли стане реальністю передача думок на відстані?
  • Приносять чи технологічні інновації користь з точки зору розвитку духовності людини?
  • Чому в інституті не вчать анархії? Адже значення цього слова можна розуміти по-різному, наприклад, як вільнодумство і вихід мислення за рамки усталених правил і стереотипів.

«Вважається, що практик-гуру за одну годину може дати більше, ніж звичайний викладач за цілий семестр. Давайте перевіримо цю гіпотезу разом! У вас є питання для мене чи ви хочете запитати про те, що я думаю про вашу ідею? Готуйте записки і приходьте на майстер-клас – поговоримо », – прокоментував майбутній майстер-клас« Анархия переможе! »Гарретт Джонстон.

На майстер-клас запрошуються студенти, які вивчають маркетинг в рамках програми навчання ВНЗ, а також всі бажаючі, які цікавляться комунікаційними технологіями майбутнього.

Коротка біографія Гарретт Джонстон:
Гарретт Джонстон – директор зі стратегічного маркетингу МТС. Ірландець. Філософ. Анархіст і поліглот.

Народився в 1968 році в Дубліні (Ірландія). Має дві вищі освіти: диплом дублінському Університету (University of Dublin) в області економіки, і дублінському коледжу Трініті (Trinity College of Dublin) в галузі міжнародної торгівлі.

З 1991 по 2003 роки працював на керівних посадах в області маркетингу в ряді великих міжнародних корпорацій, таких як Cap Gemini, Ernst & Young, Cable & Wireless, PricewaterhouseCoopers, Alcatel і MCI WorldCom. Перед приходом в МТС в 2003-2006 роках працював на посаді Генерального директора з маркетингу в компанії «Київстар», а також був консультантом Правління групи «Теленор» в Норвегії з питань корпоративної маркетингової стратегії. З лютого 2006 року працює директором зі стратегічного маркетингу ВАТ «МТС».

Вільно говорить на одинадцяти мовах. Одружений, виховує сина і дочку.