МТС стала називати абонентів на ім’я

Оператор мобільного зв’язку МТС-Україна оголошує про запуск нової функції, завдяки якій система голосового меню оператора початку звертатися до абонентів по імені.

З сьогоднішнього дня, набравши комбінацію 111, абонент МТС почує в голосовому меню замість стандартного персональне привітання від сервісу IVR, при цьому система буде звертатися до нього по імені.

Нововведення стало можливим, завдяки складеної фахівцями МТС базі імен абонентів, в якій для кожного клієнта створено окрему запис. У базі є імена всіх абонентів МТС, що обслуговуються на умовах передоплати і контракту, які хоча б раз зверталися в контактний центр оператора або реєструвалися на сайті для участі в програмах лояльності (зареєструватися можна за посиланням http://www.mts.com.ua/ rus / registration.php).

На даний момент привітання охоплюють понад 150 імен, що відповідає 95% бази тих абонентів, які назвали свої імена при зверненні в МТС. Ця база постійно оновлюється, і в подальшому МТС планує здійснити відтворення не тільки імен всіх абонентів, але і по батькові.