life:) оголошує фінансові та операційні результати першого кварталу 2009 року

Оператор мобільного зв’язку life:) оголошує свої фінансові та операційні результати за перший квартал 2009 року. life:) став єдиним GSM-оператором, якому вдалося збільшити абонентську базу й дохід у гривнях у ситуації макроекономічної нестабільності в Україні.

У першому кварталі 2009 року абонентська база life:) досягла 11,5 млн, ринкова частка склала 21,1%, річний приріст – 22,3%. life:) збільшив свою ринкову частку приблизно на 1% всього за один квартал, ставши при цьому єдиним GSM-оператором, якому вдалося поповнити свою абонентську базу.

База абонентів, активних протягом 3 місяців, виріс на 37.9% у порівнянні з аналогічним показником минулого року і досягла 70% усієї абонентської бази. Як у річному, так і квартальному розрахунку, life:) став єдиним оператором, який збільшив базу абонентів, активних протягом трьох місяців.

life:) зафіксував позитивний показник EBITDA у розмірі $ 3.6 млн у першому кварталі 2009 року. Зниження в порівнянні з попереднім кварталом викликане, в основному, зростанням операційних витрат. У першому кварталі 2009 року капітальні витрати life:) склали $ 42.2 млн.

Показники life:) є більш оптимістичними, у порівнянні з загальними ринковими тенденціями в контексті індикатора доходів. Незважаючи на загальне падіння прибутковості ринку, дохід life:) виріс в гривні та знизився лише на 12,3% у доларовому еквіваленті. У першому кварталі 2009 року life:) зафіксував прибуток у розмірі $ 79,1 млн і збільшив свою ринкову частку в грошовому виразі.

Як прокоментував Головний виконавчий директор life:) Тансу Єен: «Перший квартал 2009 року був дуже непростим для економіки України, при цьому погіршення макроекономічної ситуації серйозно вплинуло на бізнес. За станом на 31 березня 2009 року, національна валюта знецінилися на 52% проти долара в порівнянні з минулим роком, хоча залишилася стабільною в порівнянні з минулим кварталом. Однак переговори з МВФ пішли у правильному напрямку, і недавня новина про другий транш МВФ Україні дає можливість припускати, що для країни відкриються нові можливості. У зв’язку з цим, бізнес в Україні може сподіватися на досягнення стабільності та мінімізацію наслідків кризи ».