BUSINESS life збільшує бали лояльності для учасників програми «BUSINESS ПЛЮС»

Бренд для корпоративних абонентів BUSINESS life оголошує про збільшення відсотка нарахування балів лояльності (плюс) для всіх своїх абонентів, які беруть участь у програмі лояльності «BUSINESS ПЛЮС». Великий плюс – більше додаткових переваг!
Програма лояльності «BUSINESS ПЛЮС» для корпоративних абонентів BUSINESS life стає ще більш привабливою – тепер відсоток нарахування ПЛЮС за кошти, витрачені корпоративним абонентом контракти на послуги мобільного зв’язку, зростає більш ніж у два рази. Все нові і вже існуючі абоненти BUSINESS life зможуть отримати ще більше плюсів для свого бізнесу, адже бали лояльності (плюс) можна обмінювати на різні послуги та товари від BUSINESS life і партнерів.

З червня 2009 року корпоративні абоненти BUSINESS life, що обслуговуються на контрактних умовах від 3 до 12 місяців, будуть отримувати ПЛЮС в розмірі 5% від вартості отриманих та сплачених послуг; абоненти, що обслуговуються протягом періоду від 12 до 24 місяців, отримають ПЛЮСИ в розмірі 10% від вартості отриманих та сплачених послуг; абоненти, які користуються послугами BUSINESS life більше 24 місяців, будуть отримувати ПЛЮС в розмірі 15% від вартості отриманих та сплачених послуг мобільного зв’язку.

Чим більше плюсів отримує корпоративний абонент в рамках програми лояльності «BUSINESS ПЛЮС», тим більше цінних товарів і послуг він може отримати. ПЛЮСИ можна обмінювати на GSM-послуги, знижки на мобільні телефони, сучасні мобільні електронні пристрої, перельоти від авіакомпанії «Аеросвіт», знижки на відвідування ресторанів двох найбільших мереж – «Козирна карта» і «Світова карта», прокат автомобілів від Hertz, побутову та офісну техніку в мережі «Фокстрот», інформаційні та консультаційні послуги компанії «Смарт-лайн».