500 тисяч клієнтів «Київстар» святкують 4-ту річницю самостійності

Близько півмільйона абонентів користуються системою самообслуговування “Мій Київстар“/”Мій DJUICE“, яка дозволяє їм самостійно керувати своїм профілем споживання послуг, а також отримувати повний контроль за своїми витратами на зв’язок. Днями цьому зручному сервісу виповнилося 4 роки.

Відгуки абонентів про систему самообслуговування “Мій Київстар”/“Мій DJUICE«(орфографію збережено):

· Спасибо огромное — я уже воспользовался этой услугой — на самом деле очень удобно и быстро — а то с пробками и работой не успеваешь добраться до центра обслуживания абонентов. С уважением Александр Васильевич

· Зайшов на сервіс і був приємно здивований, дуже зручно, красиво оформлений інтерфейс, навіть можна сказати позитивно:) Ярослав

· Спасибо, ОГРОМНОЕ, за такую замечательную возможность контролировать мои затраты на звонки, смс-сообщения и. т. д. Нона

· Большое спасибо. Раньше я просто не знал о существовании такого сервиса. Теперь буду рекомендовать всем знакомым. Армен

· Дякую, що є така послуга, де все можна контролювати. Вам дуже вдячний. Ігор

· Большое спасибо за оперативность и хороший сервис! Роксолана

· Здравствуй, «Мой Киевстар». Узнала об этой системе, спасибо. Теперь, буду периодически проверять свой номер на вашем сайте. С уважением, 70-летняяпенсионерка, Людмила Юлиановна

· Позвольте выразить вам свою благодарность за ваше отношение к своим абонентам. Вад

· Спасибо Тебе Мой Киевстар! Я знаю Ты не подведёшь!

· Здравствуйте! Мне очень нравится качество связи Киевстар, а также качество обслуживания абонентов. В этом, несомненно, ваша компания — лучшая. С уважением, АНТОН.

  • Я люблю тебе, «Мій Київстар»))))))))))))))))) Дякую! Жанна Г.

Система самообслуговування “Мій Київстар“/”Мій DJUICE” (www.my.kyivstar.uaта www.my.djuice.ua, wap.my.kyivstar.ua та wap.my.djuice.ua) святкує свій 4-й деньнародження. В жовтні 2006 року система запрацювала у тестовому режимі, під час якого бізнес-клієнти — тестери випробували її можливості. З лютого 2007 року система працювала вже для усіх охочих. За цей час сервіс самообслуговування завоював прихильність більш ніж 500 тисяч клієнтів «Київстар», які є його постійними та активними користувачами.

Система самообслуговування “Мій Київстар”/“Мій DJUICE« значно полегшила клієнтам процес керування послугами і контролю за витратами на мобільний зв’язок, і, таким чином, підвищила довіру до компанії. В середньому абоненти «Київстар» освоюють роботу системи за три місяці. Через цей час кількість їх звернень до інформаційно-довідкової служби«Київстар» знижується на 20%, бо клієнти можуть вже самостійно отримувати інформацію про дзвінки та контролювати витрати на послуги мобільного зв’язку, змінювати тарифні плани та подавати заявки на участь у діючих акціях.

Кожні два-три тижні функціонал системи оновлюється і вдосконалюється. Сюди додаються нові послуги, тарифні плани та акції, нові звіти та статистична інформація для абонентів. Системою цілодобово користуються клієнти мобільного та фіксованого зв’язку, а також користувачі мобільного та домашнього інтернету «Київстар».

Статистика показала, що веб-версія “Мій Київстар”/“Мій DJUICE« є найбільш популярною серед клієнтів «Київстар» у порівнянні з іншими версіями. Так, її перевагами користуються більш ніж 100 тис. клієнтів оператора на тиждень.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»